سرزمین زیبای من

تصویر برداری "سرزمین زیبای من" پس از 5 ماه به اتمام رسید. این مستند نیمه بلند(با زمان تقریبی60 دقیقه) هفتمین فیلم داود مرزی زاده بشمار می آید. مرزی زاده پیش از این"پرکوهک"، "دوشوک"، "بودن"، "آفرینش"، "مشتا" و "خرسین" را در کارنامه هنری خویش دارد. که در این میان فیلمهای بودن و افرینش در جشنواره های مختلف از جمله "همقدم پاریس" نیز حضور یافته اند.
سرزمین زیبای من حول محور حیات وحش استان هرمزگان می باشد که بطور مشخص به  مرجان ها در جزایر لارک، هنگام، فارور و بنی فارو- لاکپشت های پوزه عقابی در شیب دراز قشم- انواع پرستوهای دریایی در جزیره شیدور- جبیرهای جزیره ی هرمز- گونه های گیاهی،حیات وحش و ماهی آفانیوس در گنو می پردازد.


در حال حاضر 30 درصد کار تدوین انجام شده است که نهایتا اواخر مهرماه امسال به پایان می رسد.

عوامل فیلم :

تصویر و کار : داود مرزی زاده

تحقیق، نوشته و پیوند : محمدرضا رکن الدینی

مدیر تولید و عکاس : امین درستکار

حمل و نقل : علیرضا کریمی، حسن پایان، بهروز رخش بهار

ناظر و مجری طرح : مهندس مجید وفادار

تهیه کننده : عبدالوهاب حیدری 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
احسان رضائی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:05

مرسی از اطلاع رسانی من از مطلبتان در شبکه اجتماعی استفاده کردم با اجازه و خسته نباشید به همه

رهبر یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

امدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد