استعفای رئیس انجمن سینمای جوان بندرعباس

عبدالله خداکریمی رئیس انجمن سینمای جوان بندرعباس صبح شنبه دوم مرداد ماه استعفای خود را تحویل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان داد . در ادامه مطلب می توانید مصاحبه ایشان را با خبرگزاری ایسنا مطالعه کنید. 

 

 

 مصاحبه با ایسنا :

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تغییر مدیریت انجمن سینمای جوان بندرعباس در برخی مطبوعات و وبلاگ‌ها، رییس این انجمن از استعفای خود خبر داد و دلیل آن را نامناسب بودن فضای کنونی موجود در این انجمن و اداره کل ارشاد استان اعلام کرد.

عبدالله خداکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: سال گذشته یک بار به دلیل عدم رعایت موارد ذکر شده درتفاهم نامه بین انجمن سینمای بندرعباس، اداره کل ارشاد هرمزگان و انجمن سینمای جوان کشور اقدام به ارایه استعفا کردم، که البته اداره کل ارشاد به وعده‌های خود عمل کرد و دلیل استعفای من تنها عدم همکاری انجمن سینمای جوان تهران بود.

وی افزود: مدیرکل ارشاد هرمزگان، استعفای مرا نپذیرفت و گفت تا وقتی من هستم شما هم مسوول خواهید بود و با هم همکاری می‌کنیم.

رییس انجمن سینمای جوان خاطرنشان کرد: بر این اساس، همکاری‌های خوبی از جمله سراسری شدن بخش عکس جشنواره اردیبهشت، برگزاری جشنواره خلیج فارس، راه اندازی دوباره کانون عکس و فیلم بر اساس برنامه ریزی مدون، برگزاری اردوها و کارگاه‌های آموزشی عکاسی توسط مسوول کانون عکس انجمن، انجام شد و برنامه ریزی برای کارهای فوق برنامه همچون نمایش فیلم کوتاه از سینما و جشنواره اردیبهشت نیز در حال اجرا بود.

وی در ادامه بیان کرد: از مدتی پیش شایعاتی مبنی بر تغییر مدیریت انجمن سینمای جوان در برخی روزنامه‌ها و وبلاگ‌ها رایج شد و به جایی رسید که تا مرحله تبدیل به یقین پیش رفت، اما من هنوز به طور رسمی مطلع نبودم.

خداکریمی با اشاره به اینکه آنچه مهم است، انجام کار تولیدی و پیشرفت در امور است نه مقام ومیز و دفتر کار، تصریح کرد: متاسفانه فضای نامناسبی در انجمن و اداره ارشاد در حال شیوع است که با وجود این فضا و ادامه این روند، جو مناسبی برای ادامه همکاری نمی‌بینم، لذا ترجیح به کناره گیری و استعفا می‌دهم.

وی در پایان، بهتر یا بدتر شدن وضعیت انجمن سینمای جوان را در گرو مدیریت انجمن دانست و ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های کانون فیلم و انجمن سینمای جوان به بهترین نحو ادامه یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد